Kelebegimmm reglden üç dört gün sonra başladım,yumurta kalitesi ve rezervi için yapılıyo bu,açıkçası kafama göre yaptım.Akşamları üç dört tane bazen beş tane kuru inciri kaynayan suya attım,10 dk kadar kaynatıp içtim.Arada içemediğim günler bile oldu,yine de günlük dizenli içmeye çalıştım,iki bardak kadar