Ama sat a göre 34+0..
20 gündür sancılı geçiyor günlerim
İlk sancımda acile gittim 20 gün önce. Nst ,serum ,nst, nst ..
Ben o kadar sancı çekerken nst de görünmedi ..açılma varmı diye baktılar yok bebek hareketleri suyu iyi idi.. serumlara rağmen sancı geçmedi. Tekrar yatırmak istediler .. çocuklarımı evde bıraktığım için saat gece 2 olduğu için çıkmak istedim yakın olduğu için çıkmama izin verdiler .. şiddetlenirse gel 3. Sezaryen riskli dediler.. 20 gündür o gün bugün sabahtan akşama kadar adet sancısı gibi karnıma vajinama sancı giriyor.. nefesimi kesiyor.. sat ı baz alıyorlar bu yüzden 34 olarak düşünecekler.. yine alttan muayene ki ağrımı daha da şiddetlendiriyor … daha çok erken gitmeye korkuyorum yatırırlarsa diye . Annem kız çocuğu sancılı geçer son ay diyor. Bebek de hareket ediyor sancıyı da çekerim kafasındayım napacağımı şaşırdım … banyo yapmak rahatlatıyor oda açılma yapar diye yapamıyorum.. var mı? Benim gibi çeken çare bulan?
Zaten sezaryen olacağım için çektiğim şu sancılar çok zoruma gidiyor. Keşke olmasa gün verseler de öncekiler gibi güle oynaya gitsem😔