Denizeliha benmde dısım agrıdı ıltıhapda vardı apse de oldu bende 6 aylık hamıleyım bıse kullanamadım bebege zarar verırse dıe parol ıcmek serbest sade olan su mavı kutuları gebeler ıceblıo onu bıle ıcmedm ama gecen dr uma soledm karanfl yagı kullanıodum agrıdı zaman ılac almıorum ddım kızdı ıltıhap varsa zarar verır sanada ddı nette bakdm bebege de yazıodu antıbıyotık yazdı bı kutu bıtrdm asla zararı yok ılacın asıl ıltıhap zararlı ddı eczanede zararı yok ddı korkarak ıctım mecbur ıcmelısın ddı sende druna gorun ıhmal etme ben ettm bekledm o kdr canım