yagmur8uysl Kızlar 7+6 haftalık hamileyim doktorum gelismedigini ve bebegin alinmasini gerektiğini söyledi neden olabilir
Sosyalbiri yagmur8uysl en son ne zaman gitmiştin canım? Merak ettiğim gelişim sonradan mı durdu yoksa hiç mi gelişmedi? Hiç gelişmediyse sağlıksız gebelik deniyor, sonradan durduysa bilemicem.
Canco yagmur8uysl sosyalbiri arkadaşımında dediği gibi sağlıksız bir bebek olduğu için deniyor farklı bir doktora daha danışın bencede sıkmayın canınızı vardır her şeyde bir hayır rabbim hayırlı evlatlar nasip etsin inşallah size💕