Mrv-0715 normal dogum yaptım oda dediğiniz gibi ıkınırken çıktı iyice ağrısından yatamamistim zorla ağrı kesici iğne yaptırdım öyle bı uyudum ilk gün siz sorun doktora belki bı tedavi yaparlar ama normal olacaksa gene çıkar siz doğumdan sonrasına krem felan bitkisel bişeyler alın onla kabız olunuyor sürekli çünkü dikişle baya zor oluyor