Neferut Kolumuzu kestirirsek de kolumuzu sinek ısıramaz,biri gelip kolumuzu ısıramaz,kol kanserine yakalanma riskimiz sıfır olur..
bir gün apandistimiz patlar diye onu sağlıklıyken gidip aldırıyor muyuz :)
Binlerce hücre olan dokuyu kestiriyoruz sünnetle
artık bir cok doktor karşı bu duruma..