Sibel1981 Kızlar 26 sında beta değerim 17.5 çıktı. Buhğn 31 inde tekrar kan verdim 140 çıktı nasıl sizce normalmi. 4 günde artış nasıl sizce
Neboss Sibel1981 gayet güzel artmış canım 2 günde değerin iki katına çıkması gerekiyor senin değerinde o şekilde artmış
Sibel1981 3 kere boş gebelik yaşadım korkuyorum kızlar. Doktorada daha gitmedim. Kendimi strese sokmak istemiyorum. 6.haftaya kadar bekleyip öyle doktora gitmek istedim.