Rabiul Güzeller 💐 Ama ben peluş tulum alt üst takım tarzı kıyafetleri pek sevmiyorum evim çok sıcak giydirince terliyor dışarı çıkarken giydirsem üzerine mont giymesi gerekecek bu sefer fazla kalın olup yine terleyecek o yüzden onları çok kullanışlı bulmuyorum bir kaç parça almıştım terleme olayından dolayı kullanamadım 🥲 Tek üst tek alt da sevemiyorum çünkü kombin yapamıyorum renk uyduramıyorum altına ne yakışır kestiremiyorum alt üst takımlar her zaman favorim oluyor burda da alt üst takımları beğendim elbiseleri de beğendim çok tatlılar genel olarak hepsi aslında güzel ama sadece ben alırken alt üst takım elbise olarak tercih ederim tek üst tek alt almam 🙈Hırkalı takımlar da çok güzel kullanışlı oluyor hemen giy çık havaların az serin olduğu zamanlar da falan gayet güzel onları da o yüzden beğeniyorum sizin modelleriniz de güzel 👍 Fikirlerimi paylaşmak istedim