Kızlar bugün tam 24 haftalık olduk bebeğin gelişimi gayet güzel bı kaç gün önde gidiyor hatta ama basi 1 hafta geriden geliyor dedi doktor. 2 haftayı geçmediği sürece sıkıntı olmaz dedi.
Bir diğeri ise pazartesi günü kilosu 680gramdi bugün 678 gram çıktı 3 günde kilo alması gerekiyoken 2 gram zayıf gözükmesi normal mi? Doktor cihazlardan kaynaklı olabilcegini bebeğin kilosunun gayet iyi olduğunu söyledi ama kafama takıldı 😔😔