Hanımlar 5+1 de doktora gittiğim de kese var ama bebek görünmüyor dedi 10 gün sonra gel dedi bugün gidecem tekrardan Şuan 6+3 olduk sizce erken mi duyulur mu kalp atışı görünür mü bebek sizler ne zaman gördünüz duydunuz ben ilk bebeğimde 5+6 hem kese içinde bebek görünmüştü hemse kalp atışı duymuştuk bunda neden böyle oldu anlamadım içimde kötü bir his var