Ya kızlar 7 haftalık gebeyim, crp 20 çıkmış diğer değerlerim iyi, doktor kontrolüm yarın inşallah ciddi bir sorun değildir ama sizlere danışmak istedim böyle olan var mı ne yapmalıyım, ilaç mı kullanacağım, geçiyor mu, 6 ay önce bir kayıp yaşadım o yüzden tedirginim