Herkese merhaba size sezeryan doğumu anlatmaya geldim. Doğum doktorum doğumhane ekibi muhteşemdi. Tek bir konuda inanılmaz sıkıntı yaşadım memelerim çok kötü yara oldu inanılmaz ötesi dedim ki beni ameliyathaneye geri alın. O yüzden doğumdan önce göğüslerinize iyi bakın.. Ben çok şey kullandım ama yine de yara oldular. Doğumdan sonra göğüslerime belki 10.000 TL harcamışızdır. Tek iyi gelen şey gümüş kapak ve el yapımı zeytinyagi oldu. Sezeryan doğuma gelirsek hiç korkmayın abarttıkları kadar bir şey yok. Canım hamişler karnınızı çok sevin Olur mu? 🥰 Allah kimsenin kucağını boş bırakmasın❤️
Siz sorularınızı sorun bebek durdukça hepinize döneceğim sevgiler 😊