Fatmadali sizin dediğiniz olay başka, bir şekilde bakiliyor. Yüksek çıksa şeker yüklemesi yapılacak size mesela. Bu hanımefendi tamamen reddediyor bana göre hiçbir haklı tarafı yok. Özellikle şekeri yüksek olanlar asla yaptırmamali diyor. Yukarıda birisi şeker yüklemesi ile şekeri olduğunu öğrenmiş insülin kullaniyor bu hanımefendinin dediğini görünce keşke önceden bilseydim diyor yani önceden okusa bu yorumları şeker yüklemesi istemeyecek doktoru istese bile reddedecek belki şekerini bilmeyecek. insanları korkutmaktan başka birşey değil bu yapılan.