Yarın 2.sezaryenle doğumum var kızlar şimdiden çok duygusalım sabahtandır ağlıyorum bebeğime miniğime kavuşmanın hayali sevinci bambaşka ama ardımda bırakacağım bir evlat o korku çok başka güzel şeyler düşünmeye çalıştıkça korku daha ağır basıyor sakinleşmiyorum dualarını eksik etmeyin 🥹