Xxxxci Kızlar bu benim doğum yapacağım hastanenin odası burda sadece dolabın üstündeki küçük alan var. Bende baya hediyelik hazırladım nereye koyabilirim ? Siz nasıl yaptınız?
Rabiul Xxxxci yanındaki masayı kullanabilirsin ya da konuşup küçük bir masa isteyebilirsin , tanıdıksa varsa katlanabilen masa ödünç alabilirsin
Xxxxci Gamze3406 ziyaretçi olarak sadece ailelerimiz var dışarıdan çok insan olmayacak kendi aramızda yaptık herşeyi ilk çocuk ilk heves diye
gizem0403 Xxxxci güncel doğum ücretini biliyor musunuz? Ve memnun musunuz bütün süreç ona mı gittiniz nasıldı
Xxxxci gizem0403 16.haftadan beri gidiyorum çok çok memnunum, güncel bilmiyorum en son 1 ay önce 40 bindi