Karadeniz123 neden şişmek istiyorsun ki ? Benim karnım çok büyüdü doğum yaptım hala 6-7 aylık hamile gibiyim ve bu beni çok üzüyor daha 18 gün oldu gider diyorum ama hastaneden düm düz karınla taburcu olan kadınlar vardı zaten doğumada küçük bir karınla girmişlerdi üstelik hemen hemen bebeklerimiz aynı kilolardaydı karnınız şişmeyiversin bebeğiniz sağlıklı olduktan sonra . Hem zaten daha erken bir hafta çok fazla şişmeme rağmen benim karnım 25. Haftadan sonra büyümeye başlamıştı