Mavi35 Bir dahamı asla tavsiyede etmiyorum neymis oda yokmus hasta cikicakmis 1 saate beni oyle yatiricaklarmis zaten 5 saat once cagirmislar gelmisim.dr yanina eve yollamis su saatte gel demis sekreter emel bekletiyor 1 saat daha nasil ozel bu devletten farki yokmus inanin bana tercihte etmeyin Şeytan dedi iptal et ama bu saatten sonra biryerede gidemem diye biseyde diyamedim ..
Eceguclu35 Mavi35 çok şaşırdım şuan bende 2 ay önce doğum yaptım hemen yatışım yapıldı,dediğiniz gibi özel yani o kadar para veriyoruz doktorunuz kimdi