Evet arkadaşlar hep gözümün korktuğu çatı muanesini oldum bugün. Toplasan 1-2 dk ancak sürüyo zaten veeeee bence korkulacak hiçbir şey yok. Canın acıyo mu evet tabiki acıyo ama normal bi acı yani kendini rahat bırakıp nefes al ver sakinleşiyosun. Korkan varsa korkmamaya çalışsın sakin olsun korkulacak hiçbir şey yoktu çok şükür 🌼