Edarotti herkeste gelmez tabiki. Ama benimde 15.haftada gelmeye başladı. Doktorum normal, gelebilir dedi. Süt kanalların aktifleşiyor dedi. 23 haftalığız hala geliyor az südyenimde fark ediyorum. Sadece sıkmaman gerekiyor onun haricinde normal bir durum