Hasret18ayaz canım 2 günde 1 versen daha iyi boşuna demiyorlar 2 gğne 1 verin kan diye demekki dengesizlik olabiliyor her gün veriker kanlarda sen neden peş peşe verdinki doktorunmu istedi
Bence korkulacak bi durum yok artışın güzel önemli olan artışın olması öyle düşük artışlarda değil