Masalelif dygsss Evet daha çok minik teşekkür ederim 😊😘aslında benim ilk gebeliğimde de kese bu şekildeydi kızım oldu bakalım bu ne olcak sağlıklı olsun da😊🙏
dygsss Masalelif benimde bi fasülye şeklinde gibi çıktı birindede yuvarlaktı bende 8 haftalığım göreceğiz bakalım 🥰