Cerenn28 Bi konu da daha içini rahatlatayım o zaman o kadar iyi anlıyorum ki ağustosta öğrendim hamile olduğumu haziranda kimyasal gebelikten düşüğüm oldu ki pozitifi görünce her hafta gidip gördüm ultrasonla sonra kalp atışını duyana kadar ödüm kopuyordu hala aynı 14+5 im ama yüreğim hop hop ediyor bişey olacak diye sakin ol sen iyi ve sakin olursan o da iyi olacak