Bethowen20 Kızlar selam haftaya doktor kontrolüm var 10+4’te. Fetal dna yaptırdınız mı hangi haftalarda yaptırdınız biraz bilgi almak istiyorum bu konularda🙏🏼🙏🏼
Tugceeayo Bethowen20 ben 11. Haftamdayım dün yaptırdım gelip kanımı aldılar haftaya sonuçlar gelecek . 10. Haftadan itibaren yaptırılıyor
esraaa009 Ben 14. Haftamda yaptırmıştım ikili testim yüksek riskli geldiği için doktorum önerdi natera panoramada yaptırmıştım 10 günde geldi sonuç çok şükür temiz geldi
Bethowen20 esraaa009 Çok şükür🙏🏼 Bakalım bizim doktorumuz ne önerecek? Fetal yaptırırsak ikili taramaya da gerek kalmıyormuş diye duydum
esraaa009 Bethowen20 evet evet kesinlikle yaptırın ikiliye gerek yok kafanız rahat olur ikili tamamen ihtimali söylüyor 12. Hafta da yaptırabilirsiniz