Merhaba henuz 6 haftalik hamileyim gecen hafta hafif bi lekelenme yasadigim icin onlem amacli progestani fitil olarak kullaniyorum sabah-aksam. Hamile oldugumu ogrendigimden beri bas donmesi, sersemlik yasiyorum hormonlara bagladim ama progestan agizdan icildiginde ekstra bas donmesi vs yapiyor onu biliyorum ama fitil olarak kullaninca da ekstra bas donmesi yasayan oldu mu? Yoksa bu hormonlardan midir acaba? ( ins hormonlardandir da saglikla ilerler icimde korkular var tekrarlayan kayiplarimdan dolayi)