Kubra001111 Kızlar eğilip dogrulurken sol kasıgıma ağrı giriyor sizde de öyle mi özellikle sol da batma hissediyorum
yenibirannis Kubra001111 bende çok yasadım hatta 3 haftalıktan 9 haftalıga kadar gayet normal benim sağ kasığımdı 🥰
Kubra001111 SeverBurcu inşallah bende ilk gebeliğim birde lekelenmem de bitmedi bir türlü iğne ve hap kullanıyorum öğrendiğimden beri bu canımı sıkıyor ama doktor da yerleşme olabilir diyo kap atışını duymadan bişey diyemeyiz dedi haftaya salı kontrol var 🥺minigimin kalbini de duyarsam içim rahat eder
zeynpppyllmmzz Sizi asla korkutmak istemem ama kasık ağrısı hamilelik boyunca oluyor.Bana kimse söylemedi ama ben size söyleyeyim hamilelik çok zooorr 30+2 olduk çok zorlanıyorum
Rabia902 Bende de 9 10 haftaya kadar olmuştu sol kasigim baya baya ağrıdı hatta dış gebelik falan diye başta çok korkmuştum. Sol da olması bence erkek çocuğa işaret ama bence sadece 😅
Kubra001111 Rabia902 ya doktorum yolk kesedi gordu beslenme kesesi gerçek gebelik dedi keseyi gördüğünde ve betama baktıginda ben sadece her farklılık hissettmemde korkuyorum ilk gebeliğim tecrubesizim😃🥺
Kubra001111 Rabia902 çevremde bir kaç kişi biliyo herkes erkek hissediyorum diyo 😃ama bizim için her ikisi çok kıymetli Rabbim sağlıkla sıhhatle nasip etsin de kolayca
Pinnar7 Kubra001111 evet kese için tüm tahlillerimi de yaptırdım bakalım ekstra bir şey diyecek mi doktor