Songul2667 Bende öyle kızlar, 2 gündür bel ağrım azaldı ama mide bulantım var sizde durumlar nasıl ??
Pinkfloydd Yorulunca iş yapınca sağ kasıgımda batma ve ağrı oluyor ve arada uyku bastırıyor onun dışında belirti yok henüz 5+3 üz bizde 😊
Songul2667 Pinkfloydd Mucizemmm_ ben geçen hafta gittim doktora ve kese görünüyor dedi şimdi haftaya kalp atışına gidicem
Ayyysenur Mucizemmm_ bugün gittim alttan muayene istemediğim için üsten keseyi gördü haftaya tekrar gel dedi
Songul2667 Pinkfloydd kaç günlüktü tam unuttum ama 5 haftalıktı Suan 6+4 teyim keseye gideli 1 buçuk hafta oldu ortalama
Songul2667 Pinkfloydd ay gerçekten hiçç gecmiyor yaaa🥺😢😃😃 ve bende dogum korkusu başladı şimdiden aşırı aşırı korkuyorum ya
Pinkfloydd Songul2667 ya bi doğum zamanı gelsin de içeri de kalmaz Allahın izniyle 😅 benim 3. Seseryan olacak yani korkmayın bi sekil oluyor Rabbim yardım ediyor 🌺
Ecila Benim de 6+1 🤍 Keseyi geçen hafta gördük ama yarın tekrar gideceğim bakalım bebek gözükecek mi 🥹
Songul2667 Pinkfloydd aaa ücüncü mü Peki sezeryan önerir misiniz ? Devlette mi yaptınız özelde mı ? İlki nasıl geçti çok sancılı oldu mu ilk kalkış
Pinkfloydd Songul2667 yani ben biraz paniğim yapı itibariyle açıkçası ne kadar sağlıksız olduğunu söyleseler de kendime güvenemedim zaten çocuğumda gelişim geriliği oldu karnımda mecburi sezeryan oldu ama yine de çok memnun kaldım ayağa da ikisinde de hemen kalktım çok şükür özelde oldum sürekli serumla ağrıları aldılar şükür