Kızlar selam,
Dün akşam iş çıkışından sonra belli aralıklarla sol kasığıma ve belime bıçak gibi ağrı saplanıyor iki büklüm oluyorum ayağa kalkınca. Uzanıncada hemen geçmiyor . Dün duş aldıktan sonra biraz rahatladım ama sabah yine özellikle bel ağrım devam etti. Ben gaz sancısı mı normal sancımı ayırt edemiyorum 😔