Bigsecret3 benim bat 1 Kasımdı. Ben 1ni bekliyordum dün kardeşim erken hamilelik testi aldı ve pembe bi çizgi çıkınca acile beta vermeye gittik 51.70 çıktı yarın polikinliğe gideceğim haftamı maalesef bilmiyorum ama dün birisi 1.5-2 hafta demişti 😇 sen kaç haftalıksın ✨