Ebruskoo Kızlar 32. Haftamdayım cok olmamakla beraber hafif bir ateşim var boğazım inmiş hastalanıyorum sanırım hastalık atlatan oldu mu aranızda ilac da kullanamıyoruz doğal yollarla ne önerirsiniz bebeğe bir tehlikesi var mı bu durumunn?