happyprincess_06 Baby_B benim ilk doğum ve planlı sezaryen olacağı için ikisinide oldum. Üçüncü de dogum sonrasiymis onu olmam büyük ihtimalle
myangelson Baby_B ilk hamilelikte oldum bunda da normal kadın doğum 2 doz dedi perinatoloji tek doz ol dedi 😅🤦🏻♀️ ücretli adacell alıp vurdurmayi düşünüyorum 28-32 hafta arasında