Kirazlar27 Merhabalar arkadaşlar amh değeri ile ilgili bilgisi olan birileri bana yardımcı olup yol gösterebilir mi bu değer nedir neden yapılmalı yapılırken regli olunmalı mı gibi bu değerler hangi aralıklarda olması gerekir
Pnrdrsn Kirazlar27 canım amh değeri yumurta rezervi durumunu gösteriyor. Adetin 2. Ya da 3 günü yapılır bu hormon testi. Ama doktorlar daha çok kaliteli yumurta durumuna bakar. Amh değeri çok önemli değil , önemli olan olan yumurtanın işlevi. 1 in altında çıkarsa düşük rezerv olduğunu gösterir bize
Gzde_defne Kirazlar27 amh değeri yumurta sayısını gösterir.yapmanıza gerek yok yapıp da düşük çıkınca stres yaşayan çok kadın var.asıl yumurta sayısı doktorların da dediği gibi ultrasonda belli olur.muayeneye gittiğinizde doktorlar zaten yumurtalarınızı görür size bilgi verir.
Kirazlar27 Pnrdrsn Hepinize çok teşekkür ederim aklım çok karıştı en son bir buçuk yıl önce bakıldı değerlerime rahim filmide çekildi ama kimse demedi amh değeri falan diye geçen aylarda doktor 5 yumurtan var dedi sağ taraftan büyümüş dedi gittiğimde ve gitmediğim doktor kalmadı neredeyse Gzde_defne vesenben
Pnrdrsn Nur67 öyle mi bilmiyordum, teşekkür ederim ben de öğrenmiş oldum. Genelde tüm hormon testlerini regl zamanında yapıyor ya doktorlar. En net sonuç için. Hamilelik riskinin olmadığı tek dönem diye biliyordum. Yanlış mı?
Nur67 Pnrdrsn doğrudur diğer hormonlar ozaman verilmesi lazım ama amhın belirli bi günü yokmuş ya istediğiniz saman verebilirsiniz demişti 2-3 doktorum şimdi ki de lyle demişti bende normal bi zamanda yaptırmıştım zaten 🌸
vesenben Amh 1 altında ise erken menopoz falan deniyor. Ama amh değeri çok düşük olup hamile kalabilenler de var. Aklınızda kalmaması için baktırabilirsiniz, doktorunuz da ona göre yol haritası çizer
Kirazlar27 Tekrar gideceğim doktora ama bakalım ben isteyeceğim şu an adetimin 4. Günü yediğin sürüyor ama çok aşırı kanama olmuyor lekelenme şeklinde 7 gün sürüyor son üç gün