Beyazmelekkk iki hafta oldu ssvd olalı. Ikınmaları tam yapamadığımdan ve oğlumun kafası iri olduğundan yirtiğim oldu. Dikişlerim oldu. Açık söylemek gerekirse bu dikişlerde insanı zorluyor. Ama bana göre sezaryan kadar değil. İki doğumda benim için zordu. Sezaryana 8 cm den dönmüştüm. Bu diğumumda sekiz cm okadar rahat geldim ki. Son iki saat hastaneye gittiğimde suni takıldı. O beni zorladı. Son yarım saat yani tam açıklık oldum, bebeğimi kanalda ilerletmek için ıkınma, birde doğum en çok zorlayan anlardı. Ne zamanki bebeğin kafası çıkıyor o zaman her şey çok güzelleşiyor. Bebeğimi kucağıma almak öpmek koklamak vs herşey çok güzeldi. Dikişlerde sezaryan dikişi gibi karnında olmadığı için daha az yoruyir. sezaryan dikişi darbelere daha açık, daha kolay sarsinsitidan etkileniyor