Esra33-
Kanama varsa düşük demek nasıl bu kadar acımasız oluyorlar rabbim iyi doktorlarla karşılaştırsın inşallah, cumartesi bende 5+3 de kanama yaşadım hemen acile gittik keseme baktı herşey normal aktif kanaman yok kese etrafında kanamam yoktu bebeği göremedi ama çok zorlamak istemedi doktor çok iyiydi progestan verdi günde 3 kere fitil şeklinde kullan dedi hep yattım ihtiyaçlarım dışında hiç kalkmadım pazartesi kanamam bitti salı günü bebeği gördük kalp atışını çok az duyduk şükür, çok stres yapma bol bol dinlen bol su iç progestanı saatini geçirmeden kullan