Haftanın son günlerinde başladı doğum sancısıyla karıştırıyor muyum acaba diye gittim yalancı sancı olabilir dediler☹️ 1 parmak açıklık ölçmüşlerdi sadece. Bir de bebek kanala inmiş belki ondan oluyordur dedi doktorum. O zamandan beri ara ara adet olacakmışım gibi bel ve karın ağrısı yaşıyorum. 38+6 nişanım geldi yine de bana mısın demedi hala benimle 39+3😁 doğum sancısıyla karıştırma ihtimalin yok, doğum sancısı gelince anlayacaksın ne dediğimi dedi