Beybyi Kızlar bebeğimin cinsiyetini öğrenmeye gideceğim nasipse eğer. 19 haftalık olduk bu gün umarım kendini gösterir durumu iyi mi diye merak ediyorum kilosunu boyunu sormak istiyorum ilk defa bu kadar heyecanlı gideceğim onu görmeye
blackeagle Beybyi artık belli olmuştur evet cinsiyet inşallah sağlıkla gelsin sanırım sizde devlete gidiyosunuz bu gebeliğim bebeğime hasretle geçiyor kızımda ozeldeydim doya doya görüyodum devlet bu konuda berbat ne yazık ki
Baby_B Beybyi ben 18+5 de ogrendim Gorursunuz canimm insallah Visne suyu Cikolata ve ceviz yedim ben girmeden 10 dk önce Hareketliydi Simdi 19+5 deyiz 22 de gidicez görmeye🩷🩷