Benim bu ay adetim beş gün gecikti altıncı gün oldum normalde hiç gecikmezdi yedi gün normal kanama oldu bu süreçte grip de oldum grip ilaçları ağrı kesiciler kullandım adetim bittikten 2-3 gün sonra yumurtlama yaşadım adetime dokuz gün var birkaç gündür baş dönmesi mide bulantısı yaşıyorum mide bulantım hiç geçmiyor yanma ve ekşime de oluyor midemde dün gece sabaha karşı dayanamayıp mide bulantısıyla uyandım ve erken test yaptım hemen çıkmayınca bırakıp uyudum sabah uyandığımda ikinci çizgi silik çıkmış ama gözle görülecek kadar zor kuruma çizgisi olsa daha önce yani adetim geciktiği süreçte yaptigimda o test hala elimde duruyor hiç kuruma görmemiştim yani erken döllenme mi oldu imkansız benim için tabii Allah katında imkansız diye bir şey yok ama kafam çok karışık mide bulantısından ölüyorum ikinci çizgi bayağı bir silik çıkmış T çizgisi de açık pembe