sevvalcik Kızlar bebeğim 3 aylık olacak eli sürekli ağzında asla çıkarmıyor o kadar çok emiyor ki acaba bu zamanlarda normal mi
mcansu sevvalcik normal bebekler o dönemlerde her şeyi ağız yoluyla tanır ağzına götürür elleri ağzında olur oral dönem çünkü
sevvalcik mcansu yani bir sıkıntı değil dimi çünkü bütün gün eli ağzında şapur şupur emiyor acaba diş erken mi cikiyordur
mcansu sevvalcik yok yok sıkıntılı değil olması gereken sağlıklı ilerlemesi çünkü ağız yoluyla keşfediyorlar o dönemde
mcansu sevvalcik erken çıkaran da var ama genelde ortalama 7-8 aylık gibi çıkarırlar dişi ağızdan daha rahat anlarsın diş yuvaları eti beyazlar sertleşir o yumru yumru şekli daha düz gergin olur
mcansu sevvalcik diş etleri beyazlamış mı? Parmağının ucuyla yokla hissedersin zaten ama ay olarak da elinin ağzında olması çok normal zaten
sevvalcik mcansu içim rahatladi valla normal olması eli agzinda ağlıyor sürekli valla çok korktum ilk cocugum bilmiyorumda