Zarifokur Mom_06 Rabbim hayırlısıyla güzel sonuç versin . Allah isteyen herkese versin bol bol öyle bir tane değil 3 tane kimse uyumasın 🥰🥰
HeMSiReM Mom_06 merhabalar 5. Gün embriyosu 6. Gün sonuç 67 çıkmıştı. Normalde 10. Bakılması gerekiyordu ben bekleyemedim baktırmıştım.
Mom_06 Smsn6620 Ben transferin altıncı günü test verdim 3.0 çıktı yarın test günüm ama yükseldiğini zannetmiyorum
Smsn6620 Mom_06 5. Gün embriyosu doktorlar benim değerimi de az buldular düşebilir diye hazırlıyorum kendimi. Hayırlısı olsun hakkımızda
Mom_06 Smsn6620 Rabbim kimsenin emeğini boşa çıkarmasın inşallah Gerçekten bu duyguyu yaşamak çok ağır bir şey🤲
HeMSiReM Mom_06 evet normaldi . Sadece ben erken baktırdım. Beta hcg şu önemli gün aşırı iki ye katlaması gerekiyor .
zeynep25022018 Kızlar günüm 8 gün geçti erken test aldım 3tane ikisi de belirgin bi şekilde pozitifdi sağlık ocağında kan verdim e nabızdan bakıyorum bütün kan değerleri var sade beta hcg yok
GirlandBoy_Mom zeynep25022018 sağlıkocağında geç düşüyor canım acilde de bakmıyolar artık benimde test pozitif çıkması üzerine acile geldim kan verdim onu doktora söyledim beta baktırmak istediğimi şuan bekliyorum 🙏🏻