Durunun_kardesi ay maşallah canım hamileliğinin tadını çıkart şuan 2 aylık oldu bebeğim yanımda hamileyken hergün doğursaydım diyordum şimdi ise hamileliğimi, bebeğimin hareketlerini içimde hissetmeyi, o karışık duyguları, karnımı kadar özlüyorum ki anlatamam. Sağlıkla kucağına al yavruşunu