Ben ilk hamilelikte yaptırdm. 5 yıl süresi demişlerdi hatta kışın sokak kedisi tırmaladı koruyuculuğu var hâlâ dediler tekrar yapmadılar. şuan 2. Hamileliğm 1 kez sağlık ocağı aradı söyledm başka şehirde olduğumu tamam deyip kapattılar bi daha da aramadılar. Çok sıkıntılı zamanlar geçirdiğim için benimde aklıma tekrar sormak da gelmemişti postu görene kadar