Fatmaacylnn Hangi bebek bezi daha iyi kullanıp memnun kaldıklarınız neler? Kaç numara kaç tane almamız lazım yardımınıza ihtiyacım var 🥰💕
Betul-97 Fatmaacylnn Stok yapmayın küçük paket alıp deneyin bebeğiniz doğunca da bittikçe alın çabuk büyüdükleri için elinizde kalmasın. 25li Sleppy almıştım bitince 50 ya da 75li hatırlamıyorum eşim tekrar aldı sızdırma yaptı 15 günlükken molfix aldım 2 numara kullandık bir ara prima denedik küçük paket sızdırma yaptı. Molfix mavi paket kullanıyorum memnunum
Amanbedunya Fatmaacylnn bu kadar artmasa fiyatı kesinlikle prima premium care derdim ama kızımda fiyatı yüzünden bıraktk ve doğru dürüst bi beze denk gelmedm. Baby trco Molfix ve goon dışında. Şimdi de onları kullanmayı düşünüyorum stok yapmadm pişik vs olabilr deneme yoluyla karar vericem. Sonrasında stok yapacağım
Melissarden 2 erkek çocuk büyütüp 3. Çocuğa hamile olarak şöyle demeliymki go on, sleepy, ve a101 soft şaşırcaksınız biraz ama gerçekten çok güzeldi a101in 😂😂
Fatmaacylnn Melissarden normalde bizde sleepy be goonu almayı düşünmüştük ama sleepye çok sızdırıyor demişler bide 1 numarası çok küçük demişlerdi şimdi sizden duyunca tekrar almayı düşündüm çok teşekkür ederim 😄💕
Fatmaacylnn Betul-97 eşim toptanıcdan alacağı için 1 numara sleepy 200 tane vereyim demiş elinde kalırsa geri getir demiş 200 tane çok mu olur sadece 50 li alıp mı denemeliyim💕
Betul-97 Fatmaacylnn Kız 200 tane çok ki 15 günlükken 2 numara kullandık birde pişik yapıp yapmayacağı belli değil küçük paket alıp deneyin
Amanbedunya Fatmaacylnn kızımda kaç tane aldım hiç hatırlamıyorum şimdilik 1 numara 2 paket aldm 50′li
Minigiim-vebenn52 Molfix kullanıyorum numarası da bebeğin kilosuna göre zaten bez stoğu yapılmamalı bence aşırı fiyatı artmıyor
Fatmaacylnn Minigiim-vebenn52 stok yapmayı bizde düşünmemiştik ama eşim toptanıcdan alacağı için 200 tane vereyim elinde kalırsa geri getir demiş o yüzden bu kadar çok alacaktık💕
Betul-97 Fatmaacylnn En küçük paket kaçlıysa öyle alın deneyin her bez her bebeğe olmuyor. Bebeğim 84 günlük hala bez bitmeden almıyoruz çünkü büyüyor boşuna elimde bez kalmasın
Minigiim-vebenn52 Fatmaacylnn bence 50-100 tane ile deneyin memnun kalırsanız devam edin pişik yapma ihtimali de var