Merhabalar, ben aşılamayla hamile kaldığımı öğrendim. Cumartesi 135 salı günü 655 oldu. Doktora gittim bir sürü yumurta kistimin olduğunu söyledi, ilişkiye girme dedi, çoğul gebelik şansın var dedi. Böyle olan var mı çok moralim bozuldu üçüz dörrddüz diyor doktor