balkizim_06 Merhabalar arkadaşlar ev için toki başvurusu yapmak istiyorum ama bu konu hakkında bilği sahıbı değilim aranızda toki den ev alanlar var mı? Alan varsa evinizden memnun musunuz. Bilğinize ihtiyacım var teşekkürler.
Uzun0202 balkizim_06 ben deprem bölgesin evim vardı yıkıldı tokiden ev cikti satması yasak ama kiraya ver biliyorsunuz
HuzurDenizim Şuan için herhangi bir proje var mı Türkiye genelinde acaba , başvuru tarihi belli olan ?