Arkadaşlar biz eşimle yaklaşık iki ay öncesinde kordon kanı ve dokusu saklama olayını düşünüyorduk ilgili kişiyle görüştük ve kendisi bu fiyatın sadece bu ay geçerli olduğunu söyledi sonrasında ben farklı bir telefondan bu ay içinde aradığımda bana yine fiyatı vererek bu fiyatın bu ay geçerli olduğunu söyledi yani her aradığımızda aynı fiyatı verip bu aya özel fiyat dediler ve sonrasında bana önden ödenecek ödemeyi bir an önce yapmam konusunda iki ayrı zamanda ısrarlı mesajlar atıldı bu durum bana hiç profesyonel gelmedi ve düşündürmeye başladı. Sizler ne düşünüyorsunuz?