Sinem1051 ozgemree erken değil mi 20-4 ben 23 de girmiştim 21 de gidecektim çok erken demişlerdi özelde yaptırmıştım onun için iki hafta ertelendi hem daha net bellı oluyo bebek
260814 ozgemree evet erken sizinki Bnde 23 haftalığım haftaya Salı randevu aldım tam 24 haftalık olmş oluyorum oda tam zamanı dendi
ozgemree 18-23 haftaları arasında yapılabiliyor sesi doktorumuz şuan yarım saatlik bir ara verildi kıpır kıpır olduğu için bazı yerlere bakamadı beklemedeyiz 😇🤰🏻