Merhabaa herkese. İlk gebeliğimi yemekten sonra oluşan aşırı çarpıntımdan şüphelenip öğrenmiştim. Öylece 3 yıldır kaldı benimle geçmedi. Çooook gittim kardiyoloji ye dahiliyeye sayısnı hatırlamıyorum. Bşey çıkmadı. En son gittiğimde şeker yüklemesi yapıldı gizli şeker falan mı var diye oda çıkmadı meğer yükleme yapıldığında 2 haftalık hamileymişim 🤦🏻♀️ şimdi 3 aylık hamileyim acayip çarpıntım var nabız 120 lerde sürekli.yorgunluk yapıyo kolumu kıpırdatamyorum. Bunu yaşayan varmı artık doktora söylemek istemiyorum çünkü gerçekten neden oldugunu bilemiyolar her şeye bakıldı nerdeyse. Şöyle ki özellikle kahvaltıdan sonra 1 saat yatmam lazım yoksa nefes alamıyorum 😓 çok zorluyor