Merhaba Kızlar
Dünden beri çok kötüyüm 33+5 haftalığım viral salgına yakalanmışım hastaneye gittim serum galan taktılar ama bir vücut ağrısı inanılmaz baş ağrısı ve arada gelen ateş üşüme ve sıcaklama kuru bir öksürük doktor sadece boş sıvı ve c vitamini dedi aranızda hiç yaşayan varmı