12_annee evet bol bol yürüyün ağrınız acınız kalmicak bende sezeryanla doğum yapan biriyim ve hastanede ilk yataktan kalktığımda ağrı çok az oldu diğer türlü hep yürüdüm hiç yatağa girmedim desem ve eve geldiğimiz ikinci günü yataktan çıktım çünkü ağrım yok vs neden yataktayım kalkıp hep bebeğimle ilgilendim evimi temizledim rutinlerime tekrar döndüm aslında lohusalık psikolojisine girmek istemedim oda var yani