Erkekannisi2 Kızlar adetim bitti 2 gun once, ondan sonra sarı akıntı gelıyor sümükümsü , dün agrım vardı kasıktan oramda , akıntı gelip duruyordu durmadan , enfeksıyon iltihap için evde doğal yaptıgınız bişi varmı , kadın dogum cok uzakta gidemıyorum
Kubra_24 Erkekannisi2 gebe değilsen.maydanozu saplarıyla demle suyu iç.idrarla atıuosun emdeksiyonu ve bol su tüket ben öyle yapınca iyileşiyoru m