İlk hamileliğimde kolestaz yüzünden rahmimi kaybediyordum. Aradan 7 sene geçti 33 haftalık hamileyim ve yine heryerim kaşınıyor sanırım yine kolestaz oldum🥹🥹 ilkinde acilen sezaryene alınmıştım 38+2 de. Şimdi daha erken bunu önlemenin bir yolu yok mu canım çok sıkıldı😔